دکتر قالیباف: دشمنان به دنبال تضعیف باور های اسلامی جامعه و جوانان هستند






هواداران همدانی دکتر قالیباف

دكتر قاليباف با اشاره به جنگ ۸ ساله و اتحاد كشورهاي غربي و شرقي در این جنگ بر علیه ایران گفت: دنيا بداند ما براي نان و آب انقلاب نكرديم و براي نان و آب هم دست از انقلاب برنمي‌داريم. ما مباني‌مان و اصولمان محكم‌تر از اينهاست.
دكتر قاليباف خطاب به خود و مسئولين كشور گفت: امسال راهپيمايي ۲۲ بهمن پرشكوه‌تر از سال‌هاي گذشته انجام شد و سابقه چنين حضوري را در سال‌هاي گذشته نداشتيم. اين به اين معني نيست كه مردم از ما راضي هستند، خير. مردم آنقدر فهيم و بصير و آگاه هستند كه حساب امسال بنده را به حساب دين و انقلاب و نظام نگذارند. اما ما از امام آموختيم كه اگر به اين ملت خدمت نكنيم و مشكلات و مسائل اقتصادي‌شان را حل نكنيم و كشور را در مسير پيشرفت قرار ندهيم هم به خود و خون شهدا خيانت كرده‌ايم و هم به آرمان‌هايي كه براي آن شهيد داديم.
وی ادامه داد: چه بسا جواناني كه انقلاب را نديدند و دفاع مقدس را لمس نكرده‌اند، نارسايي‌هاي اقتصادي را به حساب انقلاب و اسلام بگذارند. دشمنانمان نيز همين را مي‌خواهند و از ترور و فعالیتهای نظامی به جايي نرسيده‌اند و امروز به دنبال اين هستند كه باور جامعه و جوانان را به اينجا برسانند كه اسلام دردي از شما  دوا نمي‌كند.

دكتر قاليباف خاطرنشان كرد: اگر من مدعي‌ام رزمنده بودم و سرباز رهبري و پاسدار آرمان شهدا هستم بايد در تمام شئون، كارآمدي دين در اداره جامعه را عينيت بخشم.
دكتر قاليباف با اشاره به فرمايش امام علي(ع) خطاب به مالك اشتر  گفت: دين اسلام به ما دستور داده كه به اقتصاد مردم توجه داشته باشيم. سال گذشته شهرداري تهران توانست رتبه اول حوزه امر به معروف را در میان سازمانهای مختلف به خود اختصاص دهد، اما من به عنوان يك رزمنده اين را قبول ندارم. ما اگر مي‌خواهيم امر به معروف انجام دهیم بايد فقر را ريشه‌كن نماييم. در جامعه‌اي كه پدر شرمنده فرزندانش است، تربيت نيز با مشكل مواجه مي‌شود. كسي كه فقير شد تسليم قدرت و ثروت شده و چاپلوس مي‌شود. با اين فضا ديگر امر به معروف چه اهميتي دارد.
شهردار پایتخت با اشاره به نظام بانكداري ايران گفت: امروز نه اينكه روابط بانكداري ما غيراسلامي است، تمام فقها اين ساختار را تأييد كرده‌اند ولي كاري كه در بانك‌ها انجام مي‌شود كاري نيست كه در فقه گفته شده است. وقتي ربا در زندگي مردم وارد شد و به صورت سيستمي درآمد، ديگر گوش شنوایی براي امر به معروف پيدا نمي‌شود.
وی با اشاره به نام گذاری سال حماسه سياسي و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری  گفت: سي سال از انقلاب گذشته است و همه مردم، افراد را مي‌شناسند بايد در مورد اشخاص تحقيق كنيم که شناسنامه و کارنامه  افراد مورد قبول هست يا خير. با اطمينان عرض مي‌كنم كشور ظرفيت های اقتصادي و منابع انساني بسیاری دارد كه با مديريت مي‌توان بخش بزرگي از مسائل اقتصادي را حل كند.
دکتر قالیباف تاکید کرد: نه آمريكا آنقدر بزرگ و نه دنيا آنقدر كوچك است كه تحريم‌ها بر ما اثر بگذارد. ما چون انقلابمان اسلامي است و در فرهنگ عاشورا تربيت شده‌ايم، جان، مال و فرزند خود را فدا مي‌كنيم ولي عزت خود را نمي‌دهيم. آمريكا عزت ما را نمي‌تواند بگيرد و نبايد ضعف دروني‌مان را به آمريكا نسبت دهيم.
 شهردار پایتخت  ادامه داد: در ضعف مديريت همين بس كه با نفت ۱۰ دلار، تا ۱۲۰ دلار كه در يك دهه فروختيم و درآمدمان ۴ يا ۵ برابر شد ولي شرايط اقتصادي‌مان بدتر شد. پس مشكلمان پول نيست. مشكلمان اين است كه از فرهنگ دفاع مقدس دور شده‌ايم. دروغ و ريا وظايف روزانه‌مان شده و آبروريزي و پرده‌دري نقل هر مجلس شده است. بايد بدانيم كه از نردبان دروغ، ريا، تزوير و تهمت نمي‌توان به بام سعادت برسيم.
وي ادامه داد: بنده اگر خود را در معرض انتخابات قرار داده‌ام، براساس تجربيات گذشته و وظيفه‌اي است كه حس كردم و طي آن برنامه‌اي به همراه ۲۵۰ نفر از متخصصان در ۲۴ سرفصل در حوزه جوانان، زنان، فرهنگ، سياست خارجي و ... پيش‌بيني كرده‌ام. البته برنامه كفايت نمي‌كند ما برنامه ۱۴۰۴ را نيز داريم كه در ۸ سال گذشته ۴ درصد هم پيشرفت نداشته، پشت يك برنامه، كارنامه مشخص نيز مي‌خواهيم. و در كنار آن تيم مشخص نيز نياز است كه از دو ويژگي پيروي كند. اول معتقد به نظام اسلامي و ولايت باشد و دوم مدير و باعرضه بودن . اگرچه با بنده مخالف و يا موافق باشد.
کتر قالیباف تصریح کرد: رويه نامناسبي كه با ورود دولت‌ها، چه اصطلاح‌طلبان و چه اصول‌گرايان و تغيير تمام نيروها ايجاد شده است باعث شده تا از اين سياست‌زدگي كشور آسیب جدی ببیند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هوادار همدانی|



      قالب ساز آنلاین